Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 25, 2012
Image Size
927 KB
Resolution
1500×2250
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
68,269 (27 today)
Favourites
3,615 (who?)
Comments
1,214
Downloads
290
×
Slumberparty.lol by Kiki-Hyuga Slumberparty.lol by Kiki-Hyuga
EDIT:

Okay people, you see how long ago this picture was made? XD
I drew this picture when I was first getting INTO the fandom.
Yes, the boy in the white mask is Eyeless Jack.
Why is his mask white?
Because I used the references here on deviantART of Eyeless Jack. And if you search long enough, you'll find pictures of him with a white mask.
Not a blue one that was given in his story.

Long story short, I used the wrong reference.
Thank you for reading. ;u;



Not a single fuck was given.

Don't you love slumber parties? :'D


Slenderman, Eyeless Jack, BEN, Smile.Dog and Jeff CreepyPasta
Sally/Art Me
Add a Comment:
 
:icondjkirbs754:
DJkirbs754 Featured By Owner Edited 5 days ago  New member Student Artist
i can name all the creepy pastas in this pic watch jeff da killer sally smile dog BEN masky and slenderman :D
Reply
:iconilovesallyacorn:
ilovesallyacorn Featured By Owner Feb 17, 2015
Slendy, y u sad? );
Reply
:iconicelove3:
Icelove3 Featured By Owner Jan 29, 2015  Hobbyist General Artist
Hey it's still better than I can do! 
Reply
:iconsuperscientistgamer:
SuperScientistGamer Featured By Owner Jan 20, 2015  New member Hobbyist Artist
Smile dog looks sooo cute! And, I think Jeff's got a problem with something :P
Reply
:iconsugarpinkie:
SugarPinkie Featured By Owner Edited Jan 18, 2015
Omg Laugh LOL 
Reply
:iconivypool28613:
Ivypool28613 Featured By Owner Jan 12, 2015  Hobbyist Artist
jeff looks concernicis XD
Reply
:iconsagagis:
Sagagis Featured By Owner Jan 8, 2015  New member
Wow you should be an animator or a comic maker :noice: 
Reply
:iconopearltheblackcat:
OpearlTheBlackCat Featured By Owner Jan 7, 2015
Slendermask lol
Reply
:iconpastalover01:
PastaLover01 Featured By Owner Jan 4, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Why does Jeff look so concerned?
Reply
:iconderp-puppy:
Derp-Puppy Featured By Owner Dec 31, 2014  Student Traditional Artist
Ben: "how bout.. no."
Reply
:iconclaudthepsycho:
ClaudThePsycho Featured By Owner Dec 15, 2014
XD Ben no curr...
And slender, why are you wearing that stuff, you don't even have a face!
Reply
:iconcaenglahetalia:
Caenglahetalia Featured By Owner Dec 11, 2014  Hobbyist General Artist
Jeff looks seriously worried about something Unimpressed ...
Reply
:icontheawesomeeevee:
theawesomeeevee Featured By Owner Dec 7, 2014   Digital Artist
omg smile.dog is so cute :3
Reply
:iconmidnight-storm1:
Midnight-Storm1 Featured By Owner Nov 21, 2014  Student Digital Artist
slenderwhen did you become a woman? XDDDDDDDDD
Reply
:iconmasky-kun23:
masky-kun23 Featured By Owner Dec 28, 2014  New member Student Artisan Crafter
omg lol Ikr
Reply
:iconmidnight-storm1:
Midnight-Storm1 Featured By Owner Dec 30, 2014  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconmasky-kun23:
masky-kun23 Featured By Owner Dec 30, 2014  New member Student Artisan Crafter
don't tell him this but i saw him putting make-up on one day :XD:
Reply
:iconmidnight-storm1:
Midnight-Storm1 Featured By Owner Dec 30, 2014  Student Digital Artist
OMG XDDDDDDDDD
Reply
:iconmasky-kun23:
masky-kun23 Featured By Owner Dec 30, 2014  New member Student Artisan Crafter
ik lol i told hoodie and he almost pissed him self with laughter XD
Reply
:iconmidnight-storm1:
Midnight-Storm1 Featured By Owner Dec 30, 2014  Student Digital Artist
yesh i give it a 10 outta 10 XD next time take a pic :D
Reply
:iconmasky-kun23:
masky-kun23 Featured By Owner Dec 30, 2014  New member Student Artisan Crafter
lol will do XD   slendy is going to kill me but oh well
Reply
(1 Reply)
:iconwarriorcatslol:
Warriorcatslol Featured By Owner Nov 19, 2014  Student Traditional Artist
Lol BEN's the only one on the couch like: "Fuk da flur, u giyz cen stei der, i hav mah caoch."
Reply
:iconsutera-neko:
Sutera-Neko Featured By Owner Dec 23, 2014  Student Traditional Artist
Holy shit I can't breathe XD
Reply
:iconzay-zay-cray-cray:
zay-zay-cray-cray Featured By Owner Nov 20, 2014
LOL im dying XD
Reply
:iconhorrorsquirrelgirl:
HorrorSquirrelGirl Featured By Owner Nov 17, 2014  Hobbyist Artist
The others look like "Yeah whatever"
Reply
:iconjellybeanwaffles:
jellybeanwaffles Featured By Owner Nov 16, 2014
slender looks boss*Free Icon/Emote* Twilight Hairball Pusheen 
Reply
:iconfallenangels123456:
Fallenangels123456 Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
it gets past 11 their still watching t.v
SLENDY: i said by 11!
everybody screams and runs to their bedroom terrified
Reply
:iconxxartistflowershyxx:
xXArtistFlowershyXx Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist General Artist
-reads the edit-
-doesn't care-
(insert rage post about EJ having a white mask and BEN looking like a normal human xD)
Reply
:iconxxgoldenpheonixxx:
xXGoldenPheonixXx Featured By Owner Nov 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Well, if you play the video game of ben drowned he looks like a creepy link so a human so it's perfect in my opinion. I thought he had a white mask too for the longest time, but I much prefer the blue mask over the white. 
Reply
:iconxxartistflowershyxx:
xXArtistFlowershyXx Featured By Owner Nov 23, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah but in all the fanart he has those black-and-red, bleeding eyes. Or at least all the fanart I see >.<
Reply
:iconxxgoldenpheonixxx:
xXGoldenPheonixXx Featured By Owner Nov 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, some portray him without I on the other hand see him with a blue mask and black bleeding eyes. But I don't think we can judge how it looks. They tried that's all they can do.
Reply
:iconxxartistflowershyxx:
xXArtistFlowershyXx Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist General Artist
Yeh.
Reply
:iconjeffsisterjasmine:
JeffsisterJasmine Featured By Owner Nov 4, 2014
hehe hi B.D hehe * blushes a little * hehe...
Reply
:iconavaroonii:
Avaroonii Featured By Owner Oct 8, 2014  Hobbyist Artist
WE ARE FAMILY. HANGING WITH MY BROTHERS--

Sorry CC 
Reply
:iconask-the-kay-verisons:
Ask-The-Kay-Verisons Featured By Owner Oct 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
I want to tell you that someone stolen this and colored on Sally www.deviantart.com/art/In-Bed-…
Reply
:iconmythicaladventurer:
MythicalAdventurer Featured By Owner Oct 3, 2014  Hobbyist General Artist
dat so cute!!!Squee! 
Reply
:iconwhogivesaflyingducks:
WHOGIVESAFLYINGDUCKS Featured By Owner Oct 3, 2014  Student General Artist
I didn't even notice his maks was white until you pointed it out. CANNOT UNSEE
Reply
:iconsesshomarul182:
Sesshomarul182 Featured By Owner Sep 26, 2014  Hobbyist
Omg ben is so cute
Reply
:iconmermandoandmabelfan:
MermandoandmabelFAN Featured By Owner Sep 26, 2014  Student Writer
Slendy's rockin' that pink robe XD
Reply
:iconasdappuru:
AsdAppuru Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
EJ's blue mask should be cleaned because thats full of his black tear~
[And I saw the mmd of white mask..
Reply
:iconpaitent115:
Paitent115 Featured By Owner Aug 22, 2014  Hobbyist
Cool and funny at the same time.
Reply
:iconflordenoite:
flordenoite Featured By Owner Aug 22, 2014
Lol, slenderman xD
Reply
:iconcobragirl369:
cobragirl369 Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Artist
Beetlejuice.lol
Reply
:iconcobragirl369:
cobragirl369 Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Artist
Is that smile with sally?
Reply
:iconk3lly01:
K3lly01 Featured By Owner Aug 21, 2014  Student General Artist
What's up with BENs eyes? Omg if someone were to think he was link...they'd die
Reply
:iconwindorabug93:
Windorabug93 Featured By Owner Aug 16, 2014
WARNING! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning!
Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental
hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the
staff in the hospital so the More-government decided that best idea was to get rid of her so
they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the
machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she died.
Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on
a Monday night at 12:00 a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you
and watching you bleed to death. Now send this to ten other pictures on this one site, and
she will haunt someone else who doesn't. This isn't fake. apparently, if you copy and paste
this to ten comments in the next ten minutes you will have the best day of your life tomorrow.You
will either get kissed or asked out, if you break this chain u will see a little dead girl in you
Reply
:iconnintendofan2468:
NintendoFan2468 Featured By Owner Dec 22, 2014
Are you fucking kidding me?
Reply
:iconcandlelight7:
candlelight7 Featured By Owner Aug 25, 2014
*facepalm*
Reply
:iconsweaterpower:
SweaterPower Featured By Owner Aug 13, 2014  Hobbyist Artist
Me: *watches movie Yeah uh huh got you slendy
slendy:... You're not listening are you?...
Me: *watches movie* oh god he did it!!... Oh um yeah slendy we will be in bed by 1
slendy: in bed by 11 *goes to bed*
Me: in bed by 12 got it night slendy popcorn me ben...
Reply
:iconisaacholt:
Isaacholt Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Artist
If I was their right now, I would be sleeping while their watching the movie
Reply
Add a Comment: